31 Temmuz 2012 Salı

VE YİNE LEOPAR!!!



Evet Leopar...Daha önceki postlarımdan birinde sizlere leopardan biraz bahsetiştim..Demiştim ki: '' Kimileri der ki ''Vahşi yaşamın ayak izleri şehir sokaklarında'' bazılarıda '' dişiliğin yüzyıllardır sembolü!!'' 
Bence ;Leopar deseni biraz cesaret istese de, doğru şekilde kullanırsanız dişiliğinizi vurgulayan harika bir silah olabilir.  Benden  size küçük bir ayrıntı ; eğer elbise, ceket yada kaban gibi ana hatlarda yaygın bir leopar deseni varsa, aksesuarları mümkün olduğunca sade ve kalite seçmelisiniz ki görünümünüzü basitleştirmesin!!!'' Bunları sizler için  birkez daha tekrarladıktan sonra modası hiç geçmeyen ve bence hiç de geçmeyecek leopar desenli  asimetrik kesim (asimetrik kesimli etek ve elbiselerin bu sezon olmazsa olmazların arasında olduğundan sizlere bahsetmiştim:-)) elbisemle sizleri başbaşa bırakıyorum efendim :-))



Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...

















ELBİSE             :ADDAX BY TREDYOL
AYAKKABI     :ZARA
ÇANTA             :ZARA
BİLEKLİKLER  :PARKBRAVO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder