19 Temmuz 2012 Perşembe

MONOCHROMATIC!!!!

 “Monochromatic”, yani daha basit söylemiyle “Tek Renkli Giyinmek”. Peki nasıl giyilir? Baştan aşağı aynı renk giyebileceğiniz gibi, aynı rengin farklı tonlarını da kullanabilirsiniz. Görünümü yumuşatmak adına kemer, çanta gibi küçük aksesuarları farklı renkte kullanmanız mümkün(Tıpkı benim kullandığım kemer gibi:-))
Evet bende bugün siyah skinny jean üstüne siyah bir bluz giydim..Görünümü biraz yumuşatmak için,baştan aşağı simsiyah olmamak adına renkli taşlı kemerimi taktim...Siyah metal topuklu bootielerimle ( ki kim ne derse desin bence bootieler en tarz skinny pantolanlarla duruyor) silver aksesuarlarımla spor şıklık diyebiliriz sanırım:-))


Bugünlük bukadar...Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN... 













  • SKINNY JEAN   :ZARA
  • BLUZ                   :MANGO
  • ÇANTA               :TWIST
  • BOOTIE              :ZARA
  • KEMER               :POLO GARAGE
  • KOLYE               :CHICCY
  • BİLEKLİKLER    :MANGO
  • YÜZÜK               :ACCESSORIES


1 yorum:

  1. hiç bıkmadan dolaşılacak bir site gerçekten hayatım süpersin botlar bana göre değil ama senin ayaklarında harika gözüküyorlar

    YanıtlaSil