27 Temmuz 2012 Cuma

MAXI ELBİSE ŞIKLIĞI:-))

Mini elbise ve etekleri çok sevdiğim gibi maxi elbiseleri de çok severim.Gayet rahat, aynı zamanda şık olmanın anahtarı bana göre uzun elbiseler…!

Sizlere  daha önceki bir postumda DERİSHOW dan ve  tasarımlarından bahsetmiştim.Bugün bende   DERİSHOW tasarımı çok rahat ,şık ve cici bir elbise , altına da gladyatör ayakkabılarımla bir kombin yaptım.Bakalım beğenecek misiniz?
Bu haftasonu da İstanbul dayım..Geçen haftasonu İstanbul beni mahvetti :-))Çok yoruldum..Bu hafta sonu biraz gezmeyi ve eglenmeyi hakkettim sanırım.İstanbul da ufak tefek işlerimden sonra bol bol gezeceğim :-))Umarım hava çok sıcak olmaz:-((

Hepinize iyi bir haftasonları diliyorum.Kendinize çok ama çok iyi bakın..Beni takip etmeyi sakın ihmal etmeyin:-)) HOŞÇAKALIN.....















  • ELBİSE             :DERİSHOW
  • AYAKKABI     :ATAKÖY
  • BİLEKLİKLER :MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder