26 Temmuz 2012 Perşembe

SEZONUN EN ŞIK TRENDİ :KALEM ETEK!!!



Evet dünkü postum da yakalar için '' bu konuda bilgi vermekte geciktim'' demiştim..Aynı şeyi kalem etek içinde söyleyeceğim.Geçen sezona damgasını vuran kalem etekler bu sezon ve önümüzdeki sezonda çok popüler!!!!Ancak hanımlar , bu etekler vücudu tamamiyle sardığı için özellikle basen bölgesinde fazlalıkları olan bayanlar bu tarz etekleri tercih etmemeli diyorum..!!! Fazla kilosu olmayan ,vücut hatları düzgün olan hanımlar estetik,sık ,zarif ve e birazda seksi görünmek için kalem eteklere mutlaka gardolapların da yer ayırmalılar diyorum:-))


Kalem eteklerin kombinine gelince..Oldukça basit..Benim bugün yaptığım gibi dar askıllı bir bluzle kombinleyeceğiniz gibi gömleklerle de çok rahatlıkla giyebilirsiniz.Ama bana sorarsanız en güzel peplum bir üstle güzel duruyor derim:-))Dar bir bluz yada gömlekle giyecekseniz zaman kemer de bu tarz eteklere çok yakısıyor benden söylemesi:-)) Ayakkabı seçiminiz için ise , platform topuklu ayakkabılarla çok tarz ve şık duruyor..Sonbahar-Kış sezonunda da bu eteklerden vitrinlerde bolca göreceğimizi düşünürsek bu indirim sezonunda bu eteklerden dolabınızda bir tane olsun ve siyah olsun derim:-))Çünkü siyahın kombini hem çok basit hemde zaten etek çok dar ve hatlarınızı belli ettiği için siyah daha zayıf ve zarif gösterir:-))


Son olarak şunu söyleyeyim; Vücut hatlarınızı saran diz boyunda ya da diz altında bir kalem etekle tüm gözlerinizi üzerinize çekebilirsiniz HANIMLAR :))


Kendinize çok ama çok iyi bakın. HOŞÇAKALIN..


























  • ETEK             :ZARA
  • BLUZ              :ZARA
  • AYAKKABI     :MARJIN
  • ÇANTA           :TWIST
  • KEMER          :NETWORK
  • BİLEKLİKLER  :MANGO
  • KOLYE            :CHICCY





Sizin hala bir kalem eteğiniz yoksa bu modeller size fikir verebilir.İşte sizlere ünlü bayanların giydiği kalem etek modelleri…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder