16 Temmuz 2012 Pazartesi

Yazın Rengi: MANDALİNA!

Turuncu mu dersiniz, portakal rengi mi dersiniz yoksa kavuniçi mi tercih edersiniz orasına karışmam ama bu yaz dolabınızda mutlaka bu rengi var etmelisiniz!!!
Ancak çok dikkat etmeniz gereken bir ayrıntı var hanımlar :Karıştırmak ve her üründe turuncuya kaçmak risktir. Aman dikkat edelim!!! Sadece çanta veya ayakkabı ile yetinerek de bu rengi o günkü kıyafetimize katabiliriz. Bu renkten ne korkmalıyız, ne de çok fazla dost bilmeliyiz diyorum:-))
Size daha önceki postumda bu sezon püsküllerin çok trend olduğunu,elbise,etek,bikini,çanta,bluzlerde tasarımcıların  püskül detaylarına bolca yer verdiğinden bahsetmiştim..Bende bugün yine püskül detaylı  rengi  çok bağırmayan  açık turuncu bir etek giydim.Altına daha parlak turuncu ayakkabılarım ve üzerime de turuncunun etkisini biraz azaltmak adına siyah tercih ettim...
E bu günlük bu kadar...Beni takip etmeye devam lütfen:-))
Kendinize çok ama çok iyi bakın ..HOŞÇAKALIN...














  • ETEK                 :ZARA
  • BLUZ                 :ZARA
  • DERİ KEMER   :TWIST BY AJDA PEKKAN
  • AYAKKABI      :BERSHKA
  • BİLEKLİKLER  :MANGO






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder