10 Temmuz 2012 Salı

EN PARLAK RENK!!!

Işığın rengi,güneşin rengi,canlılığın,enerjinin rengi,...YAZIN rengi!!!Daha önceki postlarımda sizlere SARI dan bahsetmiştim...Ve o postumda demiştim ki:
'' 2012 yılının rengi SARI!!! Sokakta, plajda, gece klübünde, davette heryerde bu sene sarı hakim. Renkli giyinmek farklılık ve cesaret ister, çünkü nereye giderseniz gidin renkli kıyafetlerle dikkat çekersiniz. Bunun sebebi de çoğu insanın pastel renklerden, siyah ve beyazdan kurtulamaması!!! Ama bu sene kabuklarımızdan çıkıyoruz renkli kıyafetlerle buluşuyoruz. Sarılar, fuşyalar, maviler, turkuazlar,mintler vitrinlerde bizi bekliyorlar... Bu seneyi çok renkli geçireceğiz :-)) ''


Evet SARI en parlak renktir.Sıcak bir renk olmakla yeşile kaçan tonları soğuk renk olarak algılanır.Bu nedenle SARI ,canlılık ve neşenin rengi olduğu kadar hüznün ve sonbaharın da rengidir!!! Bu zıt 2 etkiyi içinde barındıran tek renktir diyebiliriz sarı için...


Bugün bende sarı elbisemle karşınızdayım efendim...Sarı elbisemi menekşe rengi şirin mi sirin ayakkabılarımla kombinledim ve bu arada sarının en iyi kombinlerinden biri bence menekşe rengi ve ben bu rengi çok severim.. :-))


Kendinize çok ama çok iyi bakın ve beni takip etmeye devam edin...  :-)) HOŞÇAKALIN..



  • ELBİSE                                        :TWIST
  • AYAKKABI                                 :NR39
  • DERİ BEYAZ BİLEKLİKLER  :ACCESSORIES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder