23 Temmuz 2012 Pazartesi

İSTANBUL...

Evet postumun başlığından anladınız sanırım , hafta sonu İstanbul 'daydım..Çok yorucu bir Cumartesi  ve Pazar dı diyebilirim.Bu kez İstanbul'a gezmeye ,eğlenmeye gitmedim..Sıkıcı bir iş için; ev tutmak için ordaydım..!Neyseki hallettim ..Ama yine de gündüz ev baktıktan sonra Cumartesi akşamı Cadde nin tadını çıkarttım :-)) O yorgunlukla bile vitrinlere bakmayı ihmal etmedim:-))Bendeki bu enerji bitmeyecek sanırım:-))
Cumartesi günü daha önce giydiğim o çiçekli  pijama pantalonumun başka bir rengini giydim..Çünkü çok rahat..Pijamayla sokaklarda gezmek süper:-))Bir deneyin siz de anlarsınız ne demek istediğimi:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın..Şimdilik HOŞÇAKALIN...










İSTANBUL İSTANBUL olalı beni böyle yorgun ,harap ve bitap böyle salaş mı salaş görmedi sanırım:-))!!!
 Ama MODA dediğimiz şey her zaman şık şıkıdım olmanın tam aksine, insanın kendini rahat, mutlu o anki ruh haline göre hissettiği gibi giyinmesi ve bundan dolayı da hiç kimseden çekinmemesi halidir…!!! Ben de aynen öyle insanlardanım… Genelde çok salaş takılmayı yapı itibariyle beceremem, ama zaman zaman da bırakırım her şeyi kenara o an içim ne istiyorsa onu yaparım…!!! 




E İSTANBUL a gidip CADDE ye gitmemek ,CADDE ye gidip KIZILKAYALAR da ISLAK HAMBURGER yememek olur mu hiç!!!!:-)) HMMM NEFİS...!!







  • PANTALON  :ZARA
  • ÜST                :ZARA
  • ÇANTA          :PULL & BEAR
  • SANDALET   :CAMPER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder