18 Temmuz 2012 Çarşamba

Metal Kemerler


Evet yine yeşil yeniden yeşil...Yeşili nekadar çok sevdiğimi sizlere daha önceki bir postumda yazmıştım.Yeşili elbiseden ,aksesuarlara kadar herşekilde kullanmayı çok seviyorum diyerek yeşile olan aşkımı bugünlük kapatıyorum :-)) Bugün sizlere metal kemerlerden biraz bahsetmek istiyorum..Belki ilginizi çeker...
Metal tasmalar, kelepçelerden sonra şimdi de 2012' nin en trendi aksesuarı metal kemerler... Son birkaç sezondur ısrarla kullandığımız deri kemerler yerini artık daha gösterişli parlak metal kemerlere bırakıyor.

Peki metal kemerleri nasıl kullanabiliriz ?
-Yazın uçuş uçuş elbiselerin üzerinde metal kemerleri kullanarak muhteşem bir görüntü elde edebilirsiniz.Tıpkı benim bugün yaptığım gibi:-)
- Sezon trendi kalem eteklerle de metal kemerleri kullanmanız mümkün.
-Uzun maksi etekler metal kemerlerin gösterişini ortaya çıkarmak için tam fırsat hanımlar:-))
-Metal kemerleri gece kıyafetleri üzerinde de kullanabilirsiniz..
Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...


Rüzgarın azizliği :-))












  • ELBİSE                             :MİLLA BY HADİSE
  • AYAKKABI                     :İPEKYOL
  • GOLD KEMER                 :İPEKYOL
  • GOLD İNCE BİLEKLİK   :STEFANEL
  • GOLD KALIN BİLEKLİK :MANGO
  • GOLD KÜPE                      :MANGO
  • YÜZÜK                               : ACCESSORIES





4 yorum:

  1. komine bayıldım. mayısda olacak bir düğün için siizn bu kombini yapmak istedim. ankaradan gitmişsiniz blogunuzu baya inceledim.
    keşke gold kemeri bulabilsem. elbiseyi bulurum sanırım.
    harika görünüyorusnuz. bana yardımcı olurmusunuz? fazilet04@gmail.com
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle beğendiğinize cok sevindim ve cok tesekkur ederim .gold kemeri ilk aklıma gelen yer zara dan bulabilirsiniz ..kombin konusunda da memnuniyetle yardımcı olurum .buarada sizinde bloğunuz var sanırım.onuda takip edeceğim :)sevgililer .kendinize iyi bakın.

      Sil
  2. bloguma bekelrim. benimki günlük gibi zaten. tarzınızı çok beğendim sizden bahar düğün kombin önerisi beklerim zahmet olmazsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blogum da henüz cok amatörce ..isimin yoğunluğu nedeniyle cok uğraşmamıyorum açıkcası .resimlerim iphone ile çekilen resimler mekanlar çoğunlukla is ortamı..fırsatını bulduğumda daha iyi seyler yapmayı düşünüyorum.bahar düğün kombini icin aklıma ilk gelen dantel bir elbise ..pudra ,mint olabilir ki bu sezon bu pastel renkler cok moda tıpkı gecen bahar/yaz sezonunda olduğu gibi.ben bununla ilgili görselleri bloğumda en kısa zamanda yayınlamaya çalışacağım ..sizin icinde belki yardımcı olur.iyi günler diliyorum

      Sil