16 Temmuz 2012 Pazartesi

CUMARTESİ GÜNÜ....

Daha önceki postum da ''Ankara 'da ki Son Haftasonum'' diye yazmıstım ama bu haftasonu da Ankara daydım... Keyifli güzel bir haftasonu geçirdim Ankara da..Ankara için keyifli,güzel ,..yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama bu şehirden ayrılacağım için sanırım Ankara da olmak beni mutlu ediyor:-))  Çok ilginç!!!
Cuma akşamı sizlere daha önceki postumda da yazdığım ve çok sevdiğim bir mekan dediğim BALIKLI BAHÇE deydik..Bir arkadaşımızın iş değişikligi dolayısıyla  kendisi için yemek organizasyonu yapıldı ve bende ordaydım ...Keyifli,güzel bir geceydi...
Haftasonu Ankara korkunç sıcaktı !!!E deniz olmayınca memlekette bizde havuzun tadını çıkardık:-))Cumartesi gecesi BALIKÇIKÖY FAHRİ deydik..Tunalı ve Filistin deki şubelerine gitmişsinizdir belki..Şimdi de Çayyolu na açıldı..Çok güzel,nezih,kaliteli bir mekan..Mutlaka bir gidin derim:-))
Neyse yine çok uzattım değil mi :-))Sizlere daha önce ayrılmaz ve hiçbir zaman modası geçmeyecek dörtlüden bahşetmiştim.Denim pantalonlar,denim şortlar,denim elbiseler ve denim etekler.Bende bugün mini denim eteğimle karşınızdayım efendim:-))
Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN..












  • DENİM KOT ETEK  :TWIST
  • GÖMLEK                  :JOURNEY
  • BOOTIE                     :ZARA
  • KEMER                     : POLO GARAGE
  • CLUTCH                   :TWIST
  • BİLEKLİKLER         :MANGO







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder