11 Temmuz 2012 Çarşamba

RENKLİ DÜNYAM :-))

Renkler...Olmazsa olur muydu?Hayat nasıl olurdu? RENKSİZ bir hayat!!! Çok kötü ,çok  karamsar,çok sıkıcı,çok bunaltıcı,...vs...:( Sizleri bilmem ama ben yaşayamazdım kesin..Heryer siyaz ,beyaz,gri...:( Siyah ,beyazsız bir hayat olur mu?E tabikii olmaz...Ama herzaman siyah,beyaz bir hayat da olmaz!!!Renkleri kullanmak gerekir , onları sevmek ,renkli giyinmekten korkmamak,çekinmemek gerekir ..Belkide daha canlı,daha enerjik,daha mutlu,daha iyimser...vs.bir hayat için renklerin hayatımıza girmesine izin vermek gerekir...Ben böyle düşünüyorum..Sizde böyle düşünmeseniz bile enazından bir deneyip renkleri hayatınıza katın derim:-)

Evet efendim bende bugün renkleri bol bol hiç çekinmeden kullandım:-)Çok şirin narçiçeği elbisemi  rengarenk ayakkabılarımla kombinledim...Bakalım beğenecekmisiniz?

Kendinize çok ama çok iyi bakın...Renkler hep yanınızda hayatınız hep canlı,mutlu olsun:)HOŞÇAKALIN...














ELBİSE           :ZARA
AYAKKABI    :NR39
CLUTCH         :LILI&ANNA
BİLEZİKLER  :BATİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder