25 Temmuz 2012 Çarşamba

Romantik Detaylar / Dantel Yakalar



Bugün sizlere yakalardan biraz bahsetmek istiyorum..Aslında biraz geç kaldım:-(( Bu sezon bebe yakaların trend olduğunu birçoğumuz biliyoruz ki bilmeyen varsa da şu dakika itibariyle öğrensin lütfen :-))Danteli yaka olarak kullanmaya aslında ilkokul yıllarında başlamıştım.Büyükannem özenir örer okul önlüğümün yakasına takması için anneme verirdi.Ben o yıllarda yakanın hiç bir türlüsünü sevmesem de ara sıra dantel olanı da haliyle kullanırdım...Bilseydim saklardım onları...-:(( Nerden bilebilirdim bukadar moda olacağını :-))

Evlerde ki konsol ve sehpaları süslerken, bir anda giysilerimizin vazgeçilmez aksesuarları olma yolunda ilerleyen danteller, sadece yaka ile sınırlı kalmayıp, bütün aksesuarlarda,elbiseden ayakkabılara kadar her yerde tasarımcılar tarafından kullanılmaya başlandı.Dantelin bu sezonun gözdesi olduğunu sizlere daha önceki birçok postum da belirtmiştim.Şunu da söyleyeyim hanımlar Sonbahar/Kış sezonunda da danteli her yerde görmeye devam edeceğiz...Yani ne yapıyoruz?Şuan indirim sezonu her yer yıkılıyor yani:-))%50 hatta bazı markalarda %70 lere kadar indirimler gözünüze çarpıyordur . Kıyafetlerde ve aksesuarlarda artık Yaz-Kış ayrımı da pek olmadığına göre indirimlerden , beğendiğimiz dantel detaylı elbiseden aksesuarlara kadar her şeyi alabilirsiniz. Modası geçer mi acaba?diye düşünüp almamazlık yapmıyoruz çünkü önümüzde ki sezonda DANTEL yine  çok gözde:-)) Benden söylemesi:-))

Yakalar; elbise ve bluz üzerine sabit olduğu gibi ( tıpkı bugün benim giydiğim denim gömleğin üzerindeki yaka gibi) ayrı bir aksesuar olarak da elbise yada bluzlerinizin üzerine takabilirsiniz.Birazdan resimlerini göreceksiniz:-))Bu sezon birbirinden farklı dantel ,metal ,boncuk işlemeli ,...yakaları vitrinlerde görebilirsiniz. 

Yine çenem düştü değil mi:-)) Postumun başında :''Bugün sizlere yakalardan biraz bahsetmek istiyorum..'' demiştim  ama birazı biraz geçti sanırım:-)) 

Evet bende bugün dantel yakalı denim gömleğimi krem rengi bir etekle kombinledim..

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN..






















  • DENIM GÖMLEK                  :YARGICI
  • ETEK                                       :YARGICI
  • AYAKKABI                            :HOTİÇ
  • NEON CÜZDAN                     :NEXT ACCESSORY
  • ÇANTA                                    :RIVER ISLAND ( RIVER ISLAND demişken;Rihanna’nın stilini sevenlere müjde! Rihanna,  İngiliz hazır giyim devlerinden River Island ile yaptığı işbirliği ile 2013 yaz sezonu için bir koleksiyon hazırlayacak. Bir süredir kendi koleksiyonunu çıkarmayı düşünen Rihanna, koleksiyonunun özel parçalardan oluşacağını belirtmiş.Haberiniz olsun:-)) 
  • KREM BİLEKLİK                    :MANGO
  • TURKUAZ TAŞLI BİLEKLİK  :HEDİYE OLDUGU İÇİN BİLEMİYECEĞİM :-))



GÖZÜME İLİŞEN DANTEL FOTOLARI ...


















Bu yakaları ilk gördüğümde beni ilkokul dönemime götürdü. Uçları yuvarlaklaştırılmış gömlek ve önlüklerin üzerine takılan yakalarım geldi gözümün önüne.


Bu sene trend olan yakalar da kıyafetlerimizin üzerine sonradan ekleyeceğimiz şekilde tasarlanmış.
Louis Vuitton, DKNY ve aklıma şuan gelmeyen bir çok marka defilelerinde farklı modellerde yakalara yer verdi.


Giydiğiniz bir çok şeyin üzerine bu yakaları ekleyerek havalı bir görünüm kazanabilirsiniz. Şunu da söylemeden geçemeyeceğimmmm Zımba ve inci detaylı yakalar çok şık duruyor :-))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder