1 Ağustos 2012 Çarşamba

TREND RAPORU : 2013 SONBAHAR/KIŞ RENKLERİ




Eylül ayında başlayacak 2013 İlkbahar/Yaz defilelerinden önce Sonbahar/Kış trendlerini başlayıp bitirmenin tam vakti olduğunu düşünüyorum. Yavaş yavaş  Sonbahar/ Kış sezonuna girdiğimiz şu günlerde vitrinlerde yeni sezon kıyafetleri yerlerini almaya başladı bile!!! 
Bu kış herkes kendine göre bir şeyler bulabilecek. Pastel tonlardan tutun, fosforlu renklere kadar hiç bir şey değişmeden kış tasarımları ile yeniden buluşacak. Siyahın çokça kullanıldığı bu sezonda başka hangi renkler trendmiş hepsini incelemenin vakti geldi  hanımlar-:)) Haydi başlayalım bakalım:-))



İlk önce siyah ile başlamak istedim. Çünkü her yer simsiyah olacak bu sezon :) Koleksiyonların çoğunda siyahın fazla kullanılması bu sezon siyah severlerin yüzünü güldürecek :)


Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü misali bu sezon beyazın yeri  çok ayrı olacak. Beyazın asilliği tasarımların zarifliği ile bütünleşince ortaya çok hoş çeşitler çıkabileceğini düşünüyorum. Benim tercihim bu kış için  beyaz manto tercihinden yana :-))


Pudra tonlarını kim sevmez? Benim için renklerin ardından dinlenen, beyaz kadar net değil ama yumuşak bir renktir pudra rengi. Bunu daha önceki bir postum da sizlerle paylaşmıştım..Yazın bol bol tercih ettiğim renklerden biri olması itibari ile bazı parçaların hırkalar ve çoraplar ile kış için hayata döndürebileceğinden yanayım :) Pudra tonları ile sınırlamıyoruz tabii... Bu tonlar bu sezon şeftali ve somon renkleri olarak karşımıza çıkacaktır.Benden söylemesi:-))


2011 İlkbahar /Yaz sezonuna damgasını vuran fosforlu, parlak renkler ,neonlar 2013 Sonbahar / Kış sezonunda da bitmeyecek . Aksine çok daha fazla kullanabileceğiz. Turuncunun yoğun olarak kullanılacağı bu sezon için turuncu severlere müjde :-))


Gelelim sezonun en iddialı ve en çok ön planda olan renklerden birine. Benim çok sevdiğim kırmızı rengi bu sezon her yeri alev alev yakacak  kavuracak ortalığı:-)) Şimdiden dolabınızda olan parçaları gözden geçirebilirsiniz. Çünkü diğer yazdıklarıma oranla en trend renklerden birisi :-)) Buda benim için çok iyi bir haber kuşkusuz.!!Sizlere daha önceki bir postum da kırmızı hakkında birçok şey yazmıştım ve demiştim ki : ''Kırmızı esmer ,şarışın kadını değil kırmızıyı seven kadına yakışır!!'' Kırmızıyı sevmeyenler için biraz kötü haber oldu bu ..


 Bu sezon mavinin her tonu var diyebiliriz ama pastel mavinin ayrı bir yeri olacak. Soğuk bulduğum bu rengi en çok beyaz tenlilere yakıştırıyorum. İnsanı cezbeden bir yanı olduğu kesin :-))


Kobalt, lacivert, parlement mavisi ne derseniz diyin... Bu sezonun kırmızı'dan sonra en trend rengi. Kendinizi bu tonlara ve siyah ile kombinlemeye şimdiden hazırlayın :-))


Gri'nin her tonunun kullanıldığı bu sezonda gümüş tonları o özellikle çok daha ön planda. 


Sarı rengin her tonu var diyebiliriz ama aralarında olan "Hardal Sarısı" tüm sezona damgasını vuran diğer renklerden biri olacak. 


Asker yeşili, zeytin yeşili, haki gibi bir sürü yeşil tonu bu sezon bizi karşılayacak renkler arasında. Yakın olarak kahverenginin de çok kullanıldığını söyleyebilirim.


Bu yıl bir çok renk var diye boşuna demedim sizlere :-)) Pembe'nin her tonu dahil, lila, mor, mürdüm gibi bir çok tonda olan kıyafetlerinizi bu sezon kullanmakta serbestsiniz :-)) Ne renk giyerseniz giyin asla trend olmayan bir rengi üstünüzde taşımayacağınız kesin!!! Kuşkusuz benim gibi renkleri sevenler için bu sezon yine çok renkli geçecek:-)) Bu satırları yazarken birden aklıma SERTAP 'ın şarkısı geldi..

gözüm kara kalmadı yara 
oldum renga rengarenk
bazen her şey sararıp solar 
biz hep renga rengarenk  

ben suysam o ateş 
ruhu var ruhuma eş 
griler hep düşmanım 
    kırmızılar bana kardeş !!   

:-)) ne güzel söylemiş ..

Evet gözünüzü üstümden ayırmayın ve beni takip etmeye devam !! 
Çünkü trend raporlarının daha başlangıcı :-))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder