24 Ağustos 2012 Cuma

HOŞÇAKAL ANKARA!!!:-((


12 yıl önce geldim bu şehre..Ailemi,dostlarımı ,arkadaşlarımı geride bırakarak...Hep gri geldi ANKARA bana.Soğuk,karanlık,kasvetli,...Ama zamanla alışıyorsunuz ! Bu şehir de işe başladım,bu şehir de evlendim,bu şehir de kızım dogdu...Artık,dostlarım,arkadaşlarım burda oldu..Bu şehirde birçok anı biriktirdim ....iyi yada kötü...Şehrim oldu ANKARA!

Ayrılıkları ,vedaları hiç sevmem ben..Ufacık ayrılıklar bile bana çok dokunur..İlk ANKARA ya geldiğimde arkamda bıraktıklarım için çok canım acımış,çok üzülmüş,çok gözyaşı dökmüştüm..Şuanda  aynı o 12 yıl önceki hissettiklerimi hissediyorum..İçim acıyor ,kalbim çok buruk ve gözyaşlarımı hala durduramıyorum..:-((

Evet bugün ANKARA 'da son günüm...!!! İSTANBUL a ,o çok sevdiğim şehre gidiyorum..Ailemin ,orda yaşayan dostlarımın,arkadaşlarımın yanına..İstanbul a her gittiğimde onlardan çok zor ayrılır birtürlü buraya dönmek istemezdim..Bugün de ANKARA dan çok zor ayrılıyorum...

Burada ismini yazmadığım , canım kadar sevdiğim,  dostum,arkadaşlarım..Hepiniz kendinizi çok iyi biliyorsunuz..!!! İyikii ANKARA ya gelmişim ,iyikii sizleri tanımışım...Acı-tatlı birçok şey paylaştık ..Hepimizin acıcı ,üzüntüsü bir oldu.Birlikte ağladık ,üzüldük....Hepimizin sevinci,mutlulugu bir oldu..Birlikte güldük,eğlendik,mutlu olduk..Çok gezdik,çok dolaştık...ANKARA sizlerle güzeldi benim için!!! Bu şehir benden çok şey aldı ama çok şeyde verdi...

Unutulmamayı ve unutmamayı diliyorum...Hepinizi çok ama çok seviyorum...

HERŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder