8 Ağustos 2012 Çarşamba

OLDUM RENGARENK:-))

Yaz demek, deniz-kum-güneş demek, müzik demek, arkadaşlarla eğlenmek demek, bol bol konser demek ..!!Yaz demek renk demek ,cıcıl-cıvıl,canlı, parlak renkler demek..!! E mevsimlerden yaz olunca renksiz bir yaz olmaz dedim ve oldum yine rengarenk:-))
Evet efendim bugün yesil elbisemi saks-turuncu ayakkabı ve sarı çantamla kombinledim..Sapsarı oje de sürdüm ..Dedim ya size rengarenk oldum diye:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...






  • ELBİSE                                         :MANGO
  • AYAKKABI                                  :BERSHKA
  • ÇANTA                                          :PULL&BEAR
  • BİLEKLİKLER                             :MANGO
  • ŞAFFAF KALIN YÜZÜK            :H&M
  • NAZAR BONCUKLU YÜZÜK  :ATASAY
  • TAM TUR YÜZÜKLER              :MİNYON PIRLANTA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder