6 Ağustos 2012 Pazartesi

HAFTA SONU SAMSUN!!!

 Evet çok ama çok güzel bir hafta sonunun ardından tabii yorgun bir Pazartesi :-(( Size Cuma günü postum da bol bol Karadeniz manzaraları çekeceğim demiştim..Çok bol bol çekemedim ama idare edeceksiniz artık:-))
Çok fazla uzatmadan sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum efendim..

Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...






Büyükannemin ve 2 teyzemin yasadığı muhteşem ev !!! Kapıdan adımınızı atıyorsunuz çam ormanının içindesiniz ve sonrası deniz!!! Cennet gibi yerde yaşıyorlar .. Ne kadar şanslısınız yaa!!! Tabii böyle bir ailenin  bir ferdi olduğum için en şanslı benim sanırım :-)) Çok seviyorum burayı ..Yeşil ve mavi bir başka güzel KARADENİZ de!!
Yolunuz mutlaka düşmeli bence Karadeniz 'e ..

Ve efendim sahile giderken ben:-)) Hemen yazıyım;

ELBİSE  :MANGO
TERLİK  :IPANEMA

Resimlere bakmaya devam!!!:-))













TANRIM...HAMAK!!!Sevmeyen var mıdır acaba?












Böyle piknik gibi bir yerde yaşayınca SEMAVER ve MANGAL keyfi olmaz mı ? E tabii eti bir de KARADENİZ de yemelisiniz diyorum...!!Sabah deniz ve güneşin tadını çıkardıktan sonra aksam mangal keyfi!!!Hmmm nefis nefis nefis...!


Evet çok güzel bir mangal keyfinden sonra gece ATAKUM SAHİLİN de gezintiye ne dersiniz?










Yine bir DANTEL ELBİSE:-))

ELBİSE            :TWIST
AYAKKABI    :NINEWEST
ÇANTA            :VAKKO
BİLEKLİKLER :PARKBRAVO
YÜZÜK             :MANGO

Durun daha bitmedi gezmeye devam ediyoruz !!!:-))


RAMAZAN dolayısıyla ATAKUM SAHİLİ ışıl ışıl !!!



Veee KONSER!!! SONER SARIKABADAYI ..Evet sahilde çok güzel bir konser izledim.Kumlarım içinde çok eğlendik!!! Ve sevdiğim bir şarkısı ..''SON VAPUR''


Geri Dönersen Dön Ben Burdayım
Karşıdan Karşıya Son Vapurdayım
Yerim Belli, Yurdum Belli
Biraz Gururda Biraz Mağrurdayım
Değişmedi Hiç Birşey Bu Gönülde
Eskiden Nasılda Şimdide Öyle
Özledin mi Benim Kadar Haberin Yok
Değişiyor Ama Gizliyor Gönülün işi Böyle
Şimdide Olacak..
Sana Hala Veda Edemedim
Ben Gönülsüz istedim..


Gece hiç denize girdiniz mi? Bence bir deneyin..Sabah erken saatlerde ve gece denize girmek muhteşem !! Fotoğraftan çok belli olmuyor ama konser sırasında bir çok kişi denizdeydi:-))




Veee geldik en güzel  ve en eğlenceli ana!!!DİLEK FENERİ...Feneri yakıyorsunuz ,gökyüzüne doğru uçarsa dilekleriniz gerçek oluyur..:-)) Fener çok güzel uçtuğuna göre benim dileğimde gördüğünüz gibi gerçek olacak:-))



Sizlere postumun başında yazmıştım.Çok güzel bir hafta sonu geçirdim diye..E pek de haksız sayılmam sanırım:-)) 


Şimdi bir de gündüz gözüyle biraz  görelim bakalım ATAKUM SAHİLİNİ  ve KARADENİZ i
:-))


Ah o gemide ben de olsaydım, 
Açık denizlere yol alsaydım. 
:-))


KARADENİZ i dalgasız görmek pek mümkün değil !!




AAA DURUN !!!Son olarak bişey söylemeyi unuttum yaa:-((Ayrıca resmini çekmeyi de unuttum üzgünüm:-((Samsun a gittiğinizde mutlaka yapmanız gereken bişey daha SAMSUN PİDESİ!!!Bunu yazmayı unutursam Samsun 'lular bana çok kızardı..:-))Kapalı kıymalı pide..'NEFİS!!!' diye yazmak bile inanın az geliyor..Yemeniz gerekiyor..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder