22 Ağustos 2012 Çarşamba

ANKARA DA İLK VE SON BAYRAMIM:-((

Herkese Merhaba,
Kısa bir bayram tatilinin ardından bugün işe başlamak sanırım  hepimiz için biraz zor oldu:-(( Ben 12 yıldır Ankara dayım ve burada geçirdiğim ilk bayramdı ana son olacak:-(( Taşınmak için Ankara da kaldım ama taşınmak adına hiçbirşey yapamadım..Çünkü gezdim,gezdim,gezdim...-:))

Evet lafı fazla uzatmadan fotograflara bir gözatın isterseniz.

Kendinize çok ama çok iyi bakın .HOŞÇAKALIN..

  • ETEK                                             :TWIST
  • BLUZ                                             :MANGO
  • ÇANTA                                           :VAKKO
  • AYAKKABI                                    :NR39
  • BEYAZ DERİ BİLEKLİKLER   :MANGO
  • KURUKAFA DERİ BİLEKLİK  :PANDORA
  • YILDIZ YÜZÜK                             :ACCESSORIES
  • TAM TUR YÜZÜKLER               :MİNYON PIRLANTA




Evet ANKARA'nı en sevdiğim yerlerinden biri EYMİR GÖLÜ...Bu fotoğraf da yine çok güzel,şık ,kaliteli  bir mekan olan ORFOZ da çekildi.Gitmediyseniz hala mutlaka gitmelisiniz diyorum..Orfoz balığı hakkında birçok hikayeler vardır balıkçılar arasında ..Aşağı da küçük bir hikayeyi sizlerle paylaştım..Bir okuyun isterseniz!!

Vefakar Orfoz
Son derece ilginç bir balık çeşidi olan orfoz hakkında çeşitli duygusal hikayeler anlatılıyor. Lohos her sene bir kilo alarak büyürmüş. Yani üç kilo ağırlığındaki bir lahos 3 yaşında demek miş. 100 yıl kadar yaşayabilen orfoz'u avlamaya kıyamayan balıkçı ve dalgıçların sayısı ise gün geçtikçe artıyor, neden mi?. Tuzağa kolay düştüğü için saf balık olarak bilinen orfoz yaşadığı süre boyunca yuvasını hiç terketmezmiş. Zıpkından kaçabilirse kayaların arasına girip yanaklarını balon gibi şişirir beklermiş. Merakına yenilip tekrar dışarı çıktığında da kendisini bekleyen avcının zıpkını ucunda ölürmüş. Uzun süre can çekişerek öldüğü için dalgıç ve balıkçılar ortak bir karar alarak orfoz avlamamaya yemin etmişler. Hatta "Hepimizin bir Orfozu vardır" diyen dalgıç ve balıkçılar onların yerini kimseye söylemezlermiş Ege ve Akdeniz'de yakalanan küçük orfozların tekrar denize bırakılmalarının bir nedeni de buymuş.

Evett ..Şimdi beni boşverin biraz EYMİR GÖLÜ  manzaralarına gözgezdirin !!!





  • SORT            :TWIST
  • ÜST               :TWIST
  • ÇANTA          :PULL&BEAR
  • SANDALET   :POLO GARAGE
  • KÜPE             :MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder