1 Ağustos 2012 Çarşamba

SİYAH VE CAMEL UYUMU!!!

Ben camel ve siyahın uyumunu çok severim..Ama bu iki rengi birarada kullanmaktan kaçınan çok insanında olduğunun farkındayım..Bence bu  iki renk bir araya geldiğinde oldukça tarz ve modern bir görünüm oluyor hanımlar benden söylemesi:-)) Bu renklerin kombinin yakıştırmayanlar..!! Ben diyorum ki :Siyah-Camel ikilisine  biraz şans verin ve bir deneyin..Seveceğinize eminim...


Bugün siyah tulumumu camel rengi kalın deri bir kemerle kombinledim..Siyah-camel süet ayakkabılarım ve camel deri çantamla bu kombini tamamladım..E fena da olmadı :-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...


















TULUM            :TWIST
KEMER            :ZARA
AYAKKABI        :ZARA
ÇANTA             :ZARA
BİLEKLİKLER    :PARKBRAVO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder