3 Ağustos 2012 Cuma

BEYAZ JEAN...

Sizlere önceki postlarımda jean etek,jean elbise, jean şort ve jean pantalonlardan bahsetmiş ve bu dörtlünün herdaim saltanatı sürecek hiçbir moda akımından etkilenmeden hep ama hep trend olacaklar demiştim..

Bugün bende beyaz jean bir elbise giydim ki bu elbise geçen sene yani 2011 İlkbahar/Yaz sezonundan ..Ama zevkle giyiyorum ve bir sonraki senede eminim zevkle giymeye devam edeceğim:-)) Beyaz jean elbisemi ,saks ayakkabılar ve saks çantayla kombinledim..Hanımlar yeni sezon da (2012 Sonbahar/Kış) saks çok trend..Özellikle Saks-Siyah kombinleri bolca kullanılacak! Benden söylemesi-:))

Evet haftasonu yaklaştı:-))Hepinize şimdiden iyi haftasonları diliyorum.Ben bu haftasonu Karadeniz seyahatine çıkıyorum..Bol bol  güzel Karadeniz manzaraları çekip sizlerle paylaşacağım:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın ..HOŞÇAKALIN...















  •  ELBİSE                                           :MANGO
  • ÇANTA                                            :PULL&BEAR
  • AYAKKABI                                     :İNCE TOPUK
  • ŞEFFAF KALIN YÜZÜK                : H&M
  • ALTIN YÜZÜK                                 :BVLGARI
  • FİYONK BEYAZ DERİ BİLEKLİK  :MANGO
  • KURUKAFA DERİ BİLEKLİK          :ACCESSORIES
  • BEYAZ DERİ BİLEKLİKLER            :PANDORA


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder