9 Ağustos 2012 Perşembe

SİYAH...

Her kadının gardorabında mutlaka bulunan yada bulundurması gerekli siyah elbise!! Kullanımı,kombini çok  kolay olan, dilediğiniz renkte  çanta ve ayakkabıyla tamamlayabileceğiniz bu elbiseler hayat kurtarıcımız..!Gardolabınızı açıp baktığınızda ''Acaba bugün ne giysem?'' sorusuna birtürlü cevap bulamadığımız günlerde ilk tercihimiz arasında olan siyah elbiselerdir birçoğumuzun..Bugünde benim için öyle günlerden:-))
Ben düz siyah elbisenin, renkli ayakkabılarla kombinini çok severim..Özellikle de neonlarla.! Ama bugün ,yavaş yavaş geçmeye başladığımız 2012 İlkbahar/Yaz sezonunun olmazsa olmazları arasında olan kelepçe ve tasmalarla bir kombin yapmak istediğim için siyah ayakkabılarımı tercih ettim..Hanımlar!!!Sizlere daha öncede söylemiştim. 2013 Sonbahar/Kış sezonunda da kelepçe bileklik ve tasmaları bolca kullanacağız hatta dahada abartıp tokalarda ve ayak bileklerinde de bu sezon göreceğiz ..
Neyse lafı daha fazla uzatmıyorum.  Fotograflarıma bir göz atın isterseniz:-))Bakalım beğenecek misiniz?:-))

Ne diyoruz? Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN..


  • ELBİSE               :TWIST
  • KEMER               :TWIST BY AJDA PEKKAN
  • AYAKKABI        :MARJIN
  • BİLEKLİKLER  :MANGO
  • KOLYE               :STRADIVARIUS
  • 3LÜ YÜZÜK      :H&M
  • YÜZÜK               :BVLGARI  









  Bu saç tokaları çok güzel duruyor hanımlar..Bende de var....Bugün takmadım ama taktığım zaman mutlaka fotograflayacağım:-)) Buarada bu tokaları nerden bulabilirim ? diye sorarsanız H&M magzalarıda bulabilirsiniz hanımlar..






Bugün bilegimde bulunan bu bileklikleri başka birgün ayak bileklerimede takabilirim:-))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder