2 Ağustos 2012 Perşembe

FLORAL MODASI !!!


Merhabalar,

Sizlere dünkü postum da 2013 Sonbahar / Kış trendlerinden ,nelerin çok popüler olduğundan biraz bahsetmiş ve devamının geleceğini söylemiştim..Bugün birazcık da gelecek yıl yani 2013 İlkbahar/Yaz modasına giriş yapalım ne dersiniz? 2013 İlkbahar/Yaz sezonunda da hanımlar ilk gözüme çarpan detaylardan birisi , (ki bugün bende buna benzer bir kıyafet giydim:-)) FLORAL DESENLER!!!Sizlere önceki postlarım da 2012 İlkbahar/Yaz sezonu için ''Gardolaplarınız Çiçek Açacak!!! '' demiştim ki o çiçekler önümüzdeki yılda solmayacağa benziyor...!!Bu sezon aldığınız bütün çiçekli ,böcekli kıyafetlerinizi,aksesuarlarınızı önümüzdeki yılda kullanabileceksiniz:-))

Evet bu kısacık bilgilendirmeden sonra bugün ben ne giydim-:)) bir bakalım..Floral bir tunik ,tütü etek ve belime gold bir kemer taktım..Elbise gibi görünüyor değil mi? :-))Ama değil...Şirin mi şirin gold ayakkabılarımı da giydim...:-)) Çok rahat,çok şık,ve çok şirin,... oldu gibi:-))

Bugünlük bu kadar..Kendinize çok ama çok iyi bakın ..HOŞÇAKALIN...









Fotoğrafları çekersen o kadar eglendik ki...Tam şopardım :-))











  • ÇİÇEKLİ TUNİK    :İPEKYOL
  • TÜTÜ ETEK            :YARGICI
  • GOLD KEMER        :İPEKYOL
  • AYAKKABI            :NR39
  • BİLEKLİKLER        :PARKBRAVO  (3 GÜNDÜR YAZIYORUM ..BİLEĞİMDEN                   ÇIKARMADIM:-))



2013 İlkbahar/Yaz sezonundan..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder