10 Ağustos 2012 Cuma

SİYAH SKINNY

Evet herkese tekrar merhaba,
Hafta sonuna 1 kala en sevdiğim günlerden biri CUMA:-))Sizlere 2013 Sonbahar/Kış trendlerinden bahsetmiştim birazcık..Ama en önemli detayı unutmuşum ..DERİ!!!Evet hanımlar Sonbahar/Kış sezonunu olmazsa olmazı deri..Özellikle siyah deri elbiseler!!! Bugün siyah deri elbise diymedim ama en kısa zamanda giyeceğim ve bu yazdığım postu size tekrar hatırlatacağim :-))
Gelelim bugün ne giydiğime!!!Deriden bahsettiğimize göre deri görünümlü siyah skinny jean ,vizon saten kocaman siyah yakası olan şık ,değişik ve oldukça tarz bir bluz ve vizon ayakkabılar...Buarada hanımlar skinny jeanler özellikle bugün giydiğim siyah olanları , denim jean gömleklerle çok güzel oluyor benden söylemesi..:-))Jean gömleklerin çok moda olduğundan sizlere önceki postlarımda bahsetmiştim ki bu sezonda (2013Sonbahar/Kış) çok trend...!
Hepinize güzel,keyifli,bol bol neşeli bir hafta sonu diliyorum..Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...





  • PANTALON                     :ZARA
  • BLUZ                                :QUE
  • AYAKKABI                      :SHOETEK
  • 2Lİ BİLEKLİK                   :MANGO
  • KALIN DERİ BİLEKLİK   :HEDİYE OLDUĞU İÇİN BİLEMİYORUM.KARUM DAKİ BİR MAĞAZADAN
  • 2Lİ KALIN YÜZÜK           :TWIST
  • TAM TUR YÜZÜKLER     :MİNYON PIRLANTA
  • KÜPE                                 :MANGO
Kristin Cavallari

Miranda Kerr
İşte postumda bahsettiğim deri skinny pantolon ve denim jean gömlek..Nasıl?Bence çok tarz bir kombin!!
Miranda Kerr ile Kristin Cavallari deri pantolon üzerine giydikleri jean gömlekleriyle çok şıklar... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder