3 Eylül 2012 Pazartesi

VE İSTANBUL....

Çok yorucu bir o kadar da sıkıntılı  bir haftanın ardından herkese yeniden merhaba...
Evet sonunda taşındım ve İstanbul dayım...Ama içim hala buruk...:-(( Arkamda bıraktıklarım..Dostlarım ,arkadaşlarım..Şimdiden hepsini çok özledim..!
Neyse artık bu tatsız konuları bırakıyorum birkenara!
Taşınmak!!!Uzunca bir süre koli felan görmek istemiyorum diyebilirim :-))
Ama bu arada bol bol gezmeyide ihmal etmedim :-))Deniz..Vapur..Martı sesleri,... Fotolarını gördüğünüz yer BURGAZ ADA...
Ada da ki Kalpazankaya Restaurant..Faytonlarla gidiyorsunuz..Tabii bisiklet sevenler içinde Ada şüphesiz en iyi yer..Trafik yok:-)) Sadece bisiklet ve fayton..Kafanızı dinlemek,şehrin gürültüsünden uzaklaşmak ve güzel ,sakin bir haftasonu geçirmek için mükemmel bir yer..Kalpazankaya da ne yiyebilirim? sorunuzun cevabı için : Et sevenler için tandır,balık sevenler için Orfoz güzel seçim diyorum:-))
Ayhan Sicimoğlu nun yaptıgı ''Ayhan SİCİMOĞLU ile  Renkler'' Programının takipçileri iyi  bilir.Ayhan Sicimoğlu Kalpazankaya yı programında bol bol anlatmış ve  en lezzetli tandırı burada yediğini söylemişti.O programdan sonra bende burayı öğrendim ve gerçekten gidilmesi gereken kaliteli bir mekan duyrulur hanımlar ,beyler:-))Ayrıca,geçen yıl Hürriyet Gazetesi’nin yayınladığı “En iyi 10 restaurant” listesine alınan Kalpazankaya’nın çeşitli internet sitelerinde ve dergilerde de en iyi restauranlardan biri olarak seçilmiş..
 Manzara süper!!!Şimdi beni boşverin manzarayı izleyin derim:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın..Şimdilik HOŞÇAKALIN...



Ooo fayton sefası:-))


Kalpazankaya Restaurant
 
 

Alışveris zamanı:-))Geçtiğimiz sezonun trendlerinden neon takılar..Sonbahar-Kış sezonunda da bol bol göreceğiz bu çarpıcı renkleri!!


  • JEAN ETEK                   :ZARA
  • BLUZ                               :MİLLA BY TRENDYOL
  • AYAKKABI                     :ATAKÖY
  • CÜZDAN                         :NEXT  ACCESSORY 
  • NEON BİLEKLİKLER  :PANDORA & BURGAZ ADA
  • KÜPE                                :MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder