10 Eylül 2012 Pazartesi

Benim Pazartesim Sendromsuz:-))


Tadına doyulmayan haftasonundan sonra kapıyı tak tak çalan Pazartesi sendromuna ;canlı narçiçeği rengiyle  "HAYIR!" diyorum. Benim Pazartesim sendromsuz :-))

Ben narçiçeği yada kırmızıya kadar olan tonlarını ,toprak tonlarla  yada nude (ten rengi) ile kombinlemeyi  daha çok seviyor ve tercih ediyorum.Tıpki bugün yaptığım gibi :-))

Evet bugün de pilili capcanlı narçiçeği eteğimle Sonbahar'a hala ''MERHABA'' demek istemiyorum:-(( 

Önce  kendinizi tanıyın,içinde mutlu hissettiğiniz, ya da mutsuz ,ruhsuz hissettiğiniz renkleri şöyle bir düşünün. Asla yeter ki kafam rahat olsun, aman her şeye uyuyor diye belli renklere mahkum olmayın :-(( diyerek sizlere,güzel,mutlu ,sağlıklı,capcanlı ,çok renkli,...bir Pazartesi ve Pazartesi ler diliyorum:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...


Siz de beni takip edin !!!


Merhaba...EBRU  Ben :-))




  • ETEK                 :TWIST
  • BLUZ                 :ROMAN
  • CLUTCH           :İNCİ
  • AYAKKABI       :İNCİ
  • KEMER             :ZARA
  • BİLEKLİKLER :PARKBRAVO
  • YÜZÜK               :NEXT ACCESSORY
  • KÜPE                  :MANGO













 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder