27 Eylül 2012 Perşembe

E GÜZEL!!!



MERHABALAR,

Post başlığımı birtürlü bulamadım..:-)) ''E GÜZEL'' yazdım sadece..!Bugünki kıyafetim için ne yazacağımı bilemedim açıkçası..

Evet bugün yine leopar desenli kabarık bir etek , üzerine askılı bir bluz giydim..Kalın deri kemerimi de taktım...E güzel oldu işte:-))Ayakkabılarım yine NR39 dan.Topukları Leopar ...Eteğimle oldukça iyi bir kombin olduğunu düsünüyorum..Hardcase çantamıda aldım...Yorum sizlerin..Bence ''E GÜZEL!!! '' :-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...















  • ETEK                    :TWIST
  • BLUZ                    :ZARA
  • ÇANTA                  :ZARA
  • AYAKKABI           :NR39
  • KÜPE                     :YARGICI
  • BİLEKLİKLER    :YELLS ACCESSORIES
  • YÜZÜK                  :ACCESSORIES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder