19 Eylül 2012 Çarşamba

YEŞİL AŞKIM:-))



Hardcase çantalar!!! Bugün kullandığım bu çantayı birkaç postumda da görmüştünüz.Ama bitürlü yazma fırsatı bulamadım yada unuttum:-)) Bu sezon sevgili hanımlar,Hardcase çantalar çok trend!!!Renk konusu sizin zevkinize ,beğeninize kalmış ama benim çok nostaljik bulduğum bu deri çantalar oldukça çok da tarz!!

Bugün  yeşil-lacivert renginde bir panel elbise ile karşınızdayım..Panel elbiseler den size daha önceki postumda bahsetmiştim:-))Birçok kadının , bu elbiseleri çok sevdiğini düşünüyorum..E, ince gösteriyor,vücut kusurlarını kısmen örtüyor,..daha ne olsun..:-)) Ama tabii ince gösteriyor diye panel elbise giymek yetmez:-)) Spor ve sağlıklı beslenme hanımlar..!!!Kış geliyor diye sakın kendinizi ihmal etmeyin..Kalın kıyafetler içinde nasıl olsa kilolar gizlenir yanılgısına kapılmıyoruz!!!

Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...



Yeni ofisimizden :-))) Fotograf çekmeye doyamadık..Bende içlerinden seçmeden hepsini yayınlıyorum:-))


  • ELBİSE                  :TWIST
  • AYAKKABI           :NR39
  • ÇANTA                   :ZARA
  • FİYONK YÜZÜK  :NEXT ACCESSORY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder