4 Eylül 2012 Salı

ELVADA YAZ...HOŞGELDİN SONBAHAR...

 Ben kesinlikle yaz insanıyım. Güneş, masmavi gökyüzü benim ruhumu dinlendiriyor. Ama ne yazık ki bir yaza daha veda etmenin , sonbahara merhaba demenin zamanı geldi:-(( Kışın vıcık vıcık çamuruna, yağmuruna, karına kesinlikle hazır değilim, ki geçen yıl Ankara da  yaşadığımız kış hiç unutulacak gibi değildi:-((
Bugün tepeden tırnağa pastel renklere büründüm diyebilirim..Yumuşak renklerde, çarpıcı renkler gibi (örneğin;kırmızı,mor,yeşil,sarı... )dikkat çekicidir hanımlar..!Ben somon rengi ve pudra pembesinin kombini çok severim..2 yumusak renk kullanımını modacılar pek sevmesede bence güzel..Bugün hazan renkleri var üzerimde tıpkı Sonbahar gibi..!!
Yazın ilk günlerinde etkisini göstermeye başlayan ''arm party'' çılgınlığı  Sonbahar-Kış sezonunun bu ilk günlerinde de tam gaz devam ediyor ve edeceğe de benziyor 'Arm party' nedir diye  merak edenleriniz varsa kısacık bir açıklamayla bilgilendirmek istiyorum. Arm party her türlü bilekliği birarada takıp takıştırmak. Deri, metal, renkli, ip, saat hiç farketmez... Bu çılgınlıkta her birini birlikte kullanabilirsiniz.

Evet bugünlük de bukadar..Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN..





  • PANTALON     :TWIST
  • BLUZ                :TWIST
  • AYAKKABI      :SHOETEK
  • ÇANTA              :MANGO
  • BİLEKLİKLER:PARKBRAVO
  • KÜPE                 :YARGICI
  • YÜZÜK              :MANGO
  • SAAT                  :SEIKO VELATURA 

İşte ''ARM PARTY''  çılgınlığından birkaç örnek sizlere:-))
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder