1 Ekim 2012 Pazartesi

DOYAMADIM HAFTASONUNA :-((


Çok güzel bir haftasonu geçirdim...''Tadına doyamadım!!! '' denir yaa aynen öyleydi ...Ankara dan çok ama ama sevdiğim arkadaşım geldi ..Ve ne yaptık ?Tabiiki de bol bol gezdik,birlikte olmanın keyfini doyasıya çıkardık diyemeyeceğim çünkü doyamadık birbirimize!!!-:((
 Ama dönüş:-(( İşte onu hiç sormayın...Kavuşmalar çok güzel ama ayrılıklar da bir okadar kötü oluyor..Uff yaa hala gözlerim doluyor ,yazarken bile...Tamam hemen kapatıyorum hemen konuyu!!!

Gelelim neler yaptık,nerelere gittik?
Hmm Büyükada..İstanbul 'un heryerini seviyorum..Ama Adalar..Onun keyfi bi başka işte..Hava güzel,Şehir güzel,Büyükada güzel,yanımda çok sevdiğim dostlarım,...e daha ne olsun:-))Doyamadım Haftasonuna işte....

Evet şimdi sizleri benimle ve manzaralarla başbaşa bırakıyorum...

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...



 BOSTANCI İSKELESİNDEN BÜYÜKADA YA GİDİYORUZ...YOLCU KALMASIN LÜTFEN:-))










ETEK                 :MANGO
BLUZ                :QUE
AYAKKABI      :ATAKÖY
ÇANTA              :TWIST
****BİLEKLİKLERİ YAZMIYORUM.EZBERLEDİNİZ ARTIK:-))****


BİRAZ DA ADA FOTOLARI:-)))













EVET AKŞAM OLDU VE ADA DA HAVA EPEY  SERİNLEDİ ..
BOLERO MUZU GİYELİM..MERAK EDENLER İÇİN TWIST EFENDİM:-))

ADALARIN HERŞEYİ BAŞKA!HAVASI,GÜNBATIMI,OTURMASI,GEZMESİ VE TABİİ LEZZETLERİ DE!!!

ŞİMDİ GÜZEL BİR AKŞAM YEMEĞİ İÇİN HAZIRIZ..ADA YA GELİNCE BALIK YEMEMEK,BALIKĞI BU GÜZEL MANZARA EŞLİĞİNDE YİYİNCE DE İÇMEMEK OLMAZ!!!:-))

MEKAN ''FAÇYO'' ...BÜYÜKADA YA GİTTİĞİNİZDE AKŞAM YEMEĞİNİ BURADA ZEVKLE YİYEBİLİRSİNİZ..MANZARA,MEZELER,BALIKLAR,...HERŞEY ENFESSS...



MEZELER NEFİSSS...



HMMM KALAMARLAR GELDİ...



OOO KARİDES TEREYAGIN DA  ,GÜVEÇTE...MİSSS :-))


E MİDYESİZ DE OLMAZ!!!


BALIKLARI MASAYA GELDİĞİNDE ÇEKMEYİ UNUTTUM:-(( PİŞMEMİŞ HALLERİYLE KARSINIZDA:-))


VEEE DÖNÜŞ ZAMANI   :-((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder