1 Ekim 2012 Pazartesi

ANADOLUHİSARI..


İstanbul..!!!İstanbul zaten güzel ..E bide dostlarla birlikte İstanbul un zevkine ,güzelliğine doyum olmuyor.Günlerden Pazar..Hava güzel mi güzel..Hani ''Yazdan kalma'' dediklerinden..Sonbaharın  serin havasına ve yağmuruna hazır değilim hiç.:-(( Veda etmek hiç içimden gelmiyor ne Yaza ne de bugün Ankara ya dönecek canım arkadaşıma:-((Off efkar bastı bana yine yaaa..Zaten Ankara yı hiç sevmiyordum bide orda sevdiklerim kaldı..! İyice nefret ediyorum artık o Şehir den sevdiklerimi aldığı için!!!

Tamam kapattık yine..Pazar günü dedik kaldı..Evet günlerden Pazar ..Yer ANADOLUHİSARI..
Anadoluhisarın da çok güzel bir brunch keyfi...Sevdiğim herkes yanımda..Bir kişi hariç!!O da kendini çok iyi biliyor..Bu postu okudugunda yüzünde buruk bir gülümseme olacak eminim:-((

Yaza veda edemiyorum bir türlü diyorum sizlere..! Bugün de üzerimde ; hani o 2012 İlkbahar/Yaz trendlerinden ,renkli hemde neon renkli skinny jean ve askılı bluzum var...

Bugünlük de bukadar ...Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN....












  • SKINNY JEAN    :ZARA
  • BLUZ                    :TWIST
  • AYAKKABI         :NINEWEST
  • ÇANTA                 :VAKKO





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder