15 Ekim 2012 Pazartesi

GİTME ZAMANI ... :-((



Yine geldi işte ayrılık vakti..! Veda anları..Gözler nemli .Son defa sarılmalar,öpücükler..Ben bu sahneleri çok yaşadım.Ailemden , sevdiklerimden ayrıydım hep..Ama her defasında aynı duygular yine gözlerden dökülen o yaşlar..Boğazının düğümlenmesi,içinin acıması,...neyse yazarken bile kötü oluyorum..Onun için kapatıyorum bu konuyu..

Çok güzel 3 gün geçirdim Ankara da..Dolu dolu..Heranın zevkini doyasıya çıkardık..Az olan herşey kıymetli demiştim sizlere..Bu az olan sayılı 3 günde çok kıymetliydi. Belki birlikteyken  bu 3
 günü 1aya sıgdırıyorduk..Ama zaman az olunca dolu dolu geçti işte ve bitti :-((

Orda kalanlar..Hepinizi çok ama çok seviyorum..Hersey için çok teşekkürler..

İyikii varsınız..! İyikii hayatımdasınız..!

HOŞÇAKAL ANKARA...














 







  • MERSERİZE BLUZ    :TWIST
  • DERİ PANTALAON    :ZARA
  • BOOTIE                         :ZARA
  • ÇANTA                          :ZARA
  • JEAN CEKET               :ZARA
  • VALİZ                            :SAMSONITE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder