18 Ekim 2012 Perşembe

SEZON GÖZDESİ: MAKSİ ETEK



Yırtmaçlı ya da yırtmaçsız, pileli ya da düz,simetrik yada asimetrik,kısa yada uzun astarlı hiç farketmez.Geçtiğimiz sezon rengarenk gördüğümüz maksi etekler ,altın çağını yaşamıştı. Bu durum ,2013 Sonbahar/Kış sezonunda da etkisini sürdürüyor..Tabii renkler biraz daha soğuk:-)
İçimizi ısıtan,mintler,pudra pembeleri,sarıların,.... yerini siyah,gri tonları, haki,lacivertler,...alıyor...Gerçi ben hala sonbaharı getiremediğim için!!!

Maksi etekler,Günlük hayatta şık ve rahat olmayı tercih edenler için oldukça ideal. İşin içine double yırtmaçlar girince etekler bir o kadar da çekici oluyor :-))

Maksi etekler için şunu söylemek oldukça dogru olur bence..Hem içinde kendimizi evimizde hissedecek kadar rahat hem de tüm gözleri üzerimize çekecek kadar havalı bir  trend ...Nolur hiç bitmesin ! :-))

Bugün ekru , pileli ,astarı kısa ,uçuş uçuş maksi eteğimle ,vizon tonlarında file bluzumü kombinledim..Bağcıkları dantel sevimli bootie lerimlede giydim..Hmmm güzel ,çekici,havalı,...oldu..E rüzgardan da nasibimi aldım:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın ..HOŞÇAKALIN...






















  • ETEK          :BATİK
  • BLUZ          :BATİK
  • CLUTCH    :BATİK
  • BOOTIE      :SHOTEK
 








Bunlar da ilginizi çekebilir:

Sezonun en seksi trendi kalem etek !

Pileli Etek İstiyorum !

Şeffaf Maksi Elbiseler
Kourtney Kardashian & Yüksek Bel Uzun Etek Modası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder