18 Haziran 2012 Pazartesi

YORGUN BİR PAZARTESİ:(



Yorucu ama bir okadarda eğlenceli ,güzel,keyifli bir haftasonunun ardından yorgun bir Pazartesi sabahı:(
Bugün aslında herhangi bir post hazırlamayı ve kombinimi yayınlamayı düşünmüyordum ama ısrarlar neticesinde yine karsınızdayım efendim:))

Evet bugün ne giydim?:)) Açıkçası bugün bunları giymeyi hiç planlamamıştım ama dedim ya yorgunluk:(
Yine çok sevdiğim yeşil renkli bir elbisem...Bu sefer saks rengiyle kombinledim..Elbisenin astarı saks..Ayakkabılarımıda saks rengi sectim oldu ve bitti:))Çok düşünmeden rahatlıkla kombinlenen bir kıyafet oldu:))Bugünlük kusuruma bakmayın artık diyerek  sizlere güzel bir Pazartesi diliyorum...

Kendinize çok ama çok iyi bakın ..HOŞÇAKALIN..

  


  • ELBİSE         :MİLLA BY DENİZ AKKAYA
  • AYAKKABI  :NR39

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder