18 Haziran 2012 Pazartesi

GÜZEL BİR PAZAR:))


Çok yorucu ama bir okadar da güzel ve eğlenceli Cumartesi den sonra gece geç saatlerde evde olmamıza rağmen günü öldürmemek adına erken kalktım:))

Evet çok güzel bir Pazar..Güzel bir kahvaltının ardından arkadaşlarımızla birlikte Ankara da güneşin ve havuzun tadını doyasıya çıkardık bugün..:)

Vee akşam konser!!! Evet Erol Evgin ..Yılların hiç eskitemediği o yumuşacık sesiyle ..çok sevdiğim ve şarkılarını dinlemekten büyük bir keyif aldığım sanatçı..Çok güzel bir konserdi ..Anlattıgı fırkralarla,yaptığı espirilerle ve o güzel sesinden dinlediğim şarkılarıyla '' Eski Türk Filmleri '' tadında bir konserdi:)) Ve Şunu söylememizi söyledi Erol abi..Aynen sizlere aktarıyorum..''Beni biraz övün ..Hiç değişmemiş ve hala yakışıklı adam  deyin benim için '' dedi.Ama gerçekten de oyle..Bu bir övgü değil gerçek Erol Abi...

''Seni düşündüm dün akşam yine
Sonsuz bir umut doldu içime
Birde kendimi düşündüm sonra
Bir garip duygu çöktü omzuma

Hani ıssız bir yoldan geçerken
Hani bir korku duyar da insan
Hani bir şarkı söyler içinden
İşte öyle birşey...

Hani eski bir resme bakarken
Hani yılları sayarda insan
Hani gözleri dolar ya birden
İşte öyle birşey...
Hani bir yağmur yağar da bazen
Hani gök gürler ya arkasından
Hani şimşekler çakar peşinden
İşte öyle birşey...                                 ''
 
Bende bugün sizlere dünkü postumda o bahsettigim muhteşem dörtlünün bir üyesi olan kot şortumu giydim:)) Leopar..Evet Leopar hakkında şimdi sizler ne söylesem,ne yazsam? Kimileri der ki ''Vahşi yaşamın ayak izleri şehir sokaklarında'' bazılarıda '' dişiliğin yüzyıllardır sembolü!!''
Bence ;Leopar deseni biraz cesaret istese de, doğru şekilde kullanırsanız dişiliğinizi vurgulayan harika bir silah olabilir.  Benden  size küçük bir ayrıntı ; eğer elbise, ceket yada kaban gibi ana hatlarda yaygın bir leopar deseni varsa, aksesuarları mümkün olduğunca sade ve kalite seçmelisiniz ki görünümünüzü basitleştirmesin!!!

Evet efendim bende bugün  küçük leopar ayrıntılarıyla mini bir şort ,salaş bir bluz ve kocaman leopar çantamla karsınızdayım ..

Konser de Erol Evgin ninde söylediği ve benim çok sevdiğim bir dize ..Özdemir Asaf tan...

'' Ömür Dediğin Üç Gündür,
  Dün Geldi Geçti,
  Yarın Meçhuldür,
  O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,
  O da Bugündür.                                        ''
Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN..












  • ŞORT                 :TWIST
  • BLUZ                 :TWIST
  • ÇANTA              :TWIST
  • AYAKKABI       :NINEWEST
  • BİLEKLİKLER  :MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder