22 Haziran 2012 Cuma

İSPANYOLA İSPANYOLA ŞARKILARIM HEP SANA:))


 
EVET .....TREND:İSPANYOL PAÇA JEAN
70′li yıllarda popüler olan ispanyol paça pantolonlar bu sezon olmazsa olmazların arasında..!Size önceki postlarımda renkli skinny jeanlerden bahsetmiştim..Ve bunlar bu sezon çok moda demiştim.Aslında skinny jeanlar geçen yaz döneminden beri rüzgarını estiriyordu..Ama skinnyler bu sezon bu rüzgarın şiddetini birazcık azalttı ve yerine İspanyol paça jeanlere bıraktı..

 
Hanımlar küçük bir ayrıntı :Eger ispanyol paça jean yada pantolan giyecekseniz daha öncede sizlere söylemiştim ama tekrar söylemek istiyorum, pantalonunuz yerleri biraz süpürsün:)Aksi taktirde bacak boyunuz olduğundan kısa gözükür:))Benden söylemesi:))

 
Evet bugün son isgünüm:))TATİL....:))) 2hafta yokum. Vakit buldukça sizlere yazmaya çalışacagım..Bulabilirmiyim bilmiyorum ama:))

 
Kendinize çok ama çok iyi bakın ..HOŞÇAKALIN..Banada iyi tatiller buarada:))

 
 
 
 
 
 
 
 

 
  • JEAN                   :İPEKYOL
  • ÜST                      :ZARA
  • CLUTCH             :TWİST
  • BİLEKLİKLER   :MANGO
  • YILDIZ YÜZÜK :ACCESSORIES 


 





 

 




Mango
Asos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder