18 Haziran 2012 Pazartesi

ANKARA 'DA SON HAFTASONUM:(


 

 
Ve Ankara defterim kapanıyor:( Ama şunu söylemeliyim içim çok buruk:( Hiç böyle düşüneceğimi, hissedeceğimi  tahmin etmezdim beni tanıyanlarda bunu çok  iyi bilir..Ama burada kalacaklar !!! İşte bu buruklugumun, üzüntümün nedeni !!!..Yoksa bu şehirden arkama dönüp bakmadan gitmek için gün sayıyordum .Şimdi ise son günlerimi doya doya ve Ankara'da arkadaşlarımla yaşamak istiyorum..Buyüzden bu haftasonu da Ankara'da kaldım.İyikii de kaldım..Çünkü çok ama çok eğlendik..Cumartesi sabahın köründe evden çıktım  ve gece geç saatlere kadar arkadaşlarımla birlikte olmanın keyfini çıkardım... 

 
Buarada akşam yemek için Balıklı Bahçeye gittik.Ümiyköy ve Çayyolu yakınlarında oturanlar..Eger hala buraya gitmediyseniz çok şey kaçırmışsınız ona göre!!Ankara' nın ençok sevdiğim yerlerinden birisi diyebilirim..Haftaiçi,haftasonu Ankara da olduğum zamanlar sık sık gittiğim biryer..Hele bahçesi..Cennet gibi!! Biz çok eğlendik ..Herşey çok güzeldi.Ortam,müzikler,yemekler,...Hele Taylan'a bir süpriz yaptım..:)Resmini görünce çok şaşıracaksın Tayli:))
 Çarşamba,Cuma ve Cumartesi günleri çok güzel bir fasıl eşliğinde yemeğinizi yiyor içkilerinizi yudumluyorsunuz:)) Ayrıca balık sevmeyenler içinde çok güzel aternatifler var..Kebaplarıda çok güzel yani:)) Benden söylemesi:) Bir gidin ve görün derim.Begeneceğinize eminim..

 
Haftasonu söyleyecegim ,yazacağım seyler okadar çok birikti ki lafımı bir türü bitiremiyorum:))

 
Kot pantalanlar,kot şortlar ,kot etekler ve kot elbiseler..!!! Trend ne olursa olsun işte  modası hiç ama hiç geçmeyecek bu muhteşem dörtlü!! Bende çumartesi günü bu  dörtlü içinden kot elbisemi giydim..Şirin,cici ve rahat bir elbise..Bakalım beğenecekmisiniz:))?

 
Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN..

 
 
 

  • ELBİSE              :MİLLA BY ÇAĞLA ŞİKEL
  • AYAKKABI       :NINEWEST
  • ÇANTA               :VAKKO
  • BİLEKLİKLER  :H&M 
Balıklıbahçe den Fotograflar...
 


Taylan..!Kazık gibi dans ediyorsun yaaa:( Şaka şaka enişte..kızma sakın:)) Fotografı çekmeyi Selcen beceremesede SÜPERSİN..:))

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder