3 Aralık 2012 Pazartesi

GÜZEL VE YORUCU BİR HAFTASONU...

 
 
Herkese merhaba,
Blazer ceketler...Hani jean  pantolanlar,beyaz gömlekler,siyah elbiseler,..gibi gardrobumuzda olmazsa olmaz parçalar vardır ve her sezon giyilebilir ve herdaim trend dir işte BLAZER larda öyle..
İster jean pantalonla,ister şortlarla ,ister elbise ister etekle neyle kombinlerseniz kombinleyin
hep çekici, hep feminen..!!
Özellikle gece dışarı çıkarken blazer ceket ve şort kombinlerini çok sever ve beğenirim.Bu sezonun olmazsa olmazları arasında olan deri şortlarla  bir deneyin isterseniz:-))
Jean pantalonunuzun üzerine yada bugün benim yaptığım gibi taytınızla da kombini oldukça başarılı...Hmmm bide kırmızı olunca..Ne denir artık bilemiyorum:-))
Evet efendim kendinize çok iyi bakın..Hepinize iyi haftalar diliyorum..HOŞÇAKALIN...
 
 
 
 
 
 

  • BLAZER CEKET  :İPEKYOL
  • DERİ BLUZ   :ZARA
  • TAYT PANTALON  :BATİK
  • CLUTCH    :ZARA
  • BOOTIE  :MARJİN



AAA...BU DA KİM? TEK RAKİBİM:-)) DOĞA HANIM..


EVET BU SEZON KAMUFLAJ IN ÇOK TREND OLDUĞUNDAN BAHSETMİŞTİM SİZLERE..
E TABİİ ÇOCUK MODASINDA DA BU BÖYLE..GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE:-))





  • KAMUFLAJ TAYT  :ZARA
  • JEAN MONT :ZARA
  • ÇİZME :ZARA
  • KÜRK YELEK :SISLEY
  • ŞAPKA:BENETTON
  • ÇANTA  :WINX CLUB

1 yorum: