21 Aralık 2012 Cuma

İSTANBUL BEMBEYAZ!!!


Evet sonunda yağdı kar İSTANBUL a da :-((
 Ankara da ,2 yıldır kış çok kötü geçiyordu ve bende resmen kar fobisi başladı...
Çünkü geçen yıl yollar da çok kaldık ve çok da arabamızla kaydık:-((İstanbul da bukadar şiddetli kar yağmaz diyordum ama hiç de öyle olmadı valla..Dün bunu bizzat gördüm ve yaşadım..
E tabii bi de üzerine trafik:-((
Ama herşeye rağman İstanbul çokkk güzelll!!! diyorum:-)) Bugün insanlar araçlarıyla yola çıkmadıkları ve bide okulların tatil olması nedeniyle yollar boştu , korktuğum olmadı neyseki rahat bişekilde işe geldim.

Ohh hava yumuşadı,kar da yağmıyor artık ,iyileştimde sayılır, e bide bugün günlerden Cuma :-))

Bugün boğazlı kazağım (ki bu kazagı çok seviyorum.Çünkü çok sevdiğim birinden hediye ) ve deri görünümlü skinny jean le karsınızdayım efendim..:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın..Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun diyorum:-))
HOŞÇAKALIN...


HMMM KAHVE KEYFİ:-)) FAL BİLEN VAR MI?:-))









  • KAZAK  :DERİSHOW
  • PANTALON  :ZARA
  • SİYAH DERİ ZİNCİRLİ BİLEKLİK :MUCHI BY WELCH
  • DİĞER BİLEKLİKLER  :PANDORA
  •  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder