28 Aralık 2012 Cuma

BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK:-))

 
 
Herkese merhaba,
Bu cici elbise ve üzerindeki kadın figürlerine bayılıyorum..Siyahın üzerindeki neon renkteki kadınlar...
Çok sevimli olduğu kadar,çok da çekici..!
Ben elbise ,çanta ,ve ayakkabı kombinlerinde birebir uyumu sevmem...
Örnek mi?Elbise kombin çanta olacak ama ayakkabılar biraz tezat ya da çanta ayakkabı kombine elbise biraz tezat olamalı,.. gibi..Yani birebir kombin ,takım olayını pek sevmiyorum...
Ama bugün ki kombininde bu böyle olmadı.Çünkü bu elbiseyle birebir çantasını ve kadın figürlerindeki renkerin hepsinin toplandığı NR39 ayakkabılarımı seviyorum:-))
Evet... Bugün elbisem ve çantam daki bütün kızlar ve ben toplandık:-)) Çok ama çok mutluyuzzzz:-))
Hepinize ;  sağlıklı,mutlu,neseli,... günler diliyorum...Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...
 
 

  • Buarada resimler için Emine ye çok teşekkür ederim..Ellerine sağlık Emoş:) 




  • ELBİSE  :MİLLA BY MERVE BOLUĞUR
  • ÇANTA  :MİLLA BY MERVE BOLUĞUR
  • AYAKKABI  :NR39
  • BİLEZİKLER  :AYVALIK CUNDA ADASINDAN
  • ÇORAP  :PENTİ PREMIER INVISIBLE DÜŞÜK BEL 40DEN 
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder