10 Aralık 2012 Pazartesi

2013 YILININ RENGİ:ZÜMRÜT YEŞİLİ!!!



2013 YILININ RENGİ:ZÜMRÜT YEŞİLİ!!! Kimler Zümrüt Yeşili sever? Ben Ben  Ben...
Evet efendim...Benim gibi yeşil tutkunu bir insan için bu haber çok ama çok güzel...
Önümüzdeki yıl benim yılım olacak demek:-))

Her yılın sonunda gelecek yılın rengini secen Pantone ;2013 yılının rengini ''Zümrüt Yeşili'' olarak belirlemiş...2013 İlkbahar/Yaz sezonunda vitrinleri bu canalıcı renk süsleyecek!!!

Zümrüt yesili ;tüm cilt tonları ,saç ve göz renkleriyle de uygun bir renk olduğu için extra avantajlı bir renk hanımlar..Aman benim tenime gitmez ,bana yakışmaz!! demeyin sakın...

Evet  ilerleyen zamanlara da, bu renk ile sizlere birçok görsel sunacağıma emin olabilirsiniz:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın.Şimdilik HOŞÇAKALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder