30 Kasım 2012 Cuma

DÜN GECE BAGDAT CADDESİ...


İstanbul da özellikle son 1 haftadır hava çok güzel.Hani ''yazdan kalma'' dediklerinden!!!
Gece ile gündüz arasında da çok fazla sıcaklık farkı yok ve buda ayrı bir güzel.Mesela dün gece saat 22 de sıcaklık 18 dereceydi...
Ankara da böyle olmuyordu tabii.Gündüz hava güzelde olsa gece oldukça soğuk oluyordu..
Dün gece jean montumla gezebildim... Aralık Ayı na 1 gün kala bu inanılacak gibi değil:-))
Yaza aşık ben içinse bu süper bir durum..

Evet...Dün gece dedik hava çok güzel dedik,İstanbul un da çok güzel olduğuna kuşku yok...!
E bu postumun başlığı ne alaka !! diyeceksiniz..

Şöyle açıklayayım efendim...Dün akşam Cadde de dolaşırken ileride, bir aydınlık,beyaz ısıklar ve kalabalık dikkatimi çekti..Ne oluyor ?diye yaklaştıkça anladım ..Muhtesem!!! VE VAKKO...
Vakko vitrini; kışı ,YENİYIL i getirmiş bile..Heryer bembeyaz ,çam ağaçları hatta vitrinden sarkan buzlar..!!! YILBAŞI konsepti çok başarılı idi anlayacağınız...E tabii bir sürü insanda tıpki benim yaptığım gibi fotograf çektirdi karların içinde:-))

E fotolara bir gözgezdirin isterseniz...Biraz içiniz ürperecek belki ama çok güzel ...
Kışı hiç sevmeyen ben için bile:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın ...HOŞÇAKALIN...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder