20 Kasım 2012 Salı

VE DÖNÜŞ :-((

 
 
Yahya Kemal 'in : ''Ankara 'ya gitmenin en güzel tarafı,İstanbul' a dönüştür .''
 Sözü aklıma geliyor  her Ankara dönüşlerinde...
Öncelerden agzına sağlık negüzel demiş diyordum bu söz için .Ama şimdi çok üzülüyorum Ankara dönüşlerinde...İçim hepbi buruk oluyor ve bizaman kendime gelemiyorum..:-((
 Bu üzüntüm Ankara için değil!! Orada kalanlar, canım dostlarım için..:-(( Keşke burda olsanız keşke!!!
Evet çok fazla uzatmayalım hemen kapatalım konuyu gözlerim doldu yine:-((
Çok ama çok güzel,,çok ama çok keyifli  bir haftasonuydu Ankara da...
Bir gözatın bakalım fotolara :-))
Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...
 
HIMM ENFES BİR KAHVALTI ...Ceyda cım..Canım benim..Ellerine ,kollarına sağlık bitanem... Seni kocaman kocaman kocaman ÖPÜYORUM....
 
 


EVETTTT...GELELİM BANA -:))
 
 
 

BANA KIRMIZI ÇOK YAKISIYOOOOOR:-))

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • ELBİSE           :ZARA
  • JEAN MONT  :ZARA
  • AYAKKABI    :SHOETEK
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder