5 Kasım 2012 Pazartesi

Bİ PENTİ 'Nİ GÖSTER!!!:-))

Bi’ kalk, bi’ kendine bak
Kalk kalk hadi ayağa 
Sen bi’ yürü bak 
Neler olur, dünya durur
Sensin sen, sen olunca

Bi free ol, bi rahat ol, bi kalk ayağa 
Aşkını göster bi, bi kendini göster
Bi free ol, bi rahat ol, bi kalk ayağa 
Aşkını göster bi, bi kendini göster
Bi free ol, bi rahat ol, bi kalk ayağa 
Aşkını göster bi, bi Penti’ni göster
Penti’ni göster...

Evet penti çorapları...Renk renk ,desen desen...Ah bide 1 defalık olmasalar benim için çok daha güzel olacak ama:-))Giydiğim gün hatta giyerken kaçırdığım bu çoraplar..E sonbahar ,kış arkasından bahar 3 mevsimde kadınların vazgeçilmesi çoraplar..Ben her nekadar sevmezsemde pentinin hersezon çıkan çoraplarından alıyorum...www.penti.com adresinden de çoraplarını alabilirsiniz...:-))

Bu sezon ''leopar'' altın çağında..Her sezon mutlaka markaların birkaç ürün için yer verdiği leopar bu sezon heryerde!!!Bugünde benim çoraplarımda,küpelerimde ve çantamın ayrıntılarında..
Leopar deseni giymek biraz cesaret istiyor..Doğru kombin yapılması çok önemli.Çünkü çok dikkat çekici,baskın bir desen olduğundan kombinlediğiniz parçalar çok sade olmalı..Leopar ile ilgili ayrıntılardan sizlere daha önceki postlarımda bahsetmiştim..

Bende bugün siyah elbisemi , leopar penti çoraplarımla biraz çekici hale getireyim dedim..Nasıl başarılı olmuşmuyum:-))?

Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...


PEK BELLİ OLMUYOR AMA BURADA SİYAH BİR BOLERO VAR ÜZERİMDE..:-))
BOLERO  :QUE















ELBİSE                                                     :ZARA
AYAKKABI                                               :DIVARESE
ÇORAP                                                      :PENTİ
ÇANTA                                                       :ZARA
KÜPE                                                          :NEXT ACCESSORIES
TABA DERİ KURUKAFA BİLEKLİK  :NEXT ACCESSORIES
ZİNCİR BİLEKLİK                                  :PANDORA (CUNDA)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder