7 Kasım 2012 Çarşamba

ASİL,ŞIK,ZARİF,FEMİNEN,.....



HERKESE GÜNAYDIN,

Asil,Şık,Zarif,Feminen,... Evet daha yazacaktım ama vazgeçtim. ''.....'' ları siz doldurun artık:-))


Evet benim vazgeçmezlerim arasında yine dantel..Sizlere Daha önceki postlarımda ;
 2013 Sonbahar/Kış sezonunda da ; tüm markalar koleksiyonlarında günlük kıyafetler dahil olmak  üzere tüm tasarımlarında , dantele geniş yer veriyorlar demiştim..Ve şöyle bir cümle de eklerdim ..'' Fakat bu sezon küçük bir değişiklik var!!! Bu sezon tek renk dantel yerine , kontrast renklerde farklı danteller ya da iç astar kumaşlar kullanılıyor. ''

 Hem asil hem de feminen görüntüsüyle , dantel bu sezonda da  vazgeçilmezlerimiz arasında olmaya devam edecek hanımlar !!!

Bugün iç astarı nude (ten rengi) ki bu elbiseyi biraz daha çekici ve sexy yapıyor ,danteli siyah ,sırt dekoltesi de çok güzel bir elbiseyle karşınızdayım..Bakalım benim sevdiğim ve çok beğendiğim bu elbisemi siz begenecek misiniz?:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...





DERİ BİLEKLİKLER..!!! VAZGEÇEMİYORUM BEN BUNLARDAN-:))















  • KÜPE  :FOREVER NEW





  •  YÜZÜK                :TWIST
  • BİLEKLİKLER   :PANDORA




  • ELBİSE         :BATİK
  • AYAKKABI   :DIVARESE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder