5 Nisan 2013 Cuma

ZÜMRÜT YEŞİLİ!!!


Herkese Merhaba,

Benim Yeşil aşkım..Yeşilin her tonunu çok severim.Hmmmm ...Hele Zümrüt Yeşili!!! 
Bu yılın rengi Zümrüt Yeşili!!! Bayanlar...
Şansın ve muradın rengi derler Zümrüt Yeşili için.

 Dilerim hepimize uğurundan bir parça taşır bu güzel yeşil...

Evet bugün ki elbisem; zümrüt yeşili dantel ,(dantel ,gecen yaz sezonundan beri çok revaçta bu yaz da bol bol göreceğiz.. ) iç astarı nude ki, yeşilin en iyi kombinlerinden biri bence nude(ten rengi).
Ayakkabı tercihimi de nude dan yana kullandım..

Artık havalar ısınıyor ...Yaza adım adım yaklasıyoruz..ve bu da beni çoookkk mutlu ediyor...:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...











  •  ELBİSE  :ZARA
  • AYAKKABI :SHOETEK
  • BİLEKLİKLER  :ACCESSORIES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder