25 Nisan 2013 Perşembe

BOYFRIEND JEAN...


Evet efendim...Uzunca bir aradan sonra herkese merhaba,

Havalar iyice ısındığına göre artık biraz ten göstermenin vakti çoktan geldi. Giyinmenin en zor olduğu şu dönemlerde(Hava nın bir soguk,bir sıcak olduğu bu ilkbahar da) bana göre en büyük kurtarıcı parçalardan olan, boyfriend jeanlerden sizlere biraz bahsedeyim-:)

Hem çok stylish hem de çok şık görünmenizi sağlayan bu parçalar nasıl giyilir ya da ben bir türlü giymeye cesaret edemiyorum diyenler ....!Bence bir defa deneyin ve kararınızı sonra verin.Çünkü hem çok rahat ,hem çok şık hem de çok trend!!!

Tabii boyfriend jean giymenin birkaç küçük püf noktası var..Onlardan hemen kısaca bahsedeyim:

Genel olarak boyfriend jeanler ; blazer ceketlerle ve topuklularla kombinleyebilirsiniz ki en çekici ve femineni bu bence.Yada bugün benim yaptığım gibi merserize bir kazakla da kombinleyebilirsiniz.Ama unutmayın!! 1 beden büyük olmalı,paçalarda kıvrık:-)) Bide benim tercihim ise yırtık olanları:-))

Bugün ki merserize kazağım neon...Bu sezon yine neonlar her yerde hanımlar ...!Aaaa bide şunu söylemeden geçemeyeceğim...Aynalı gözlükler..Özellikle lacivert olanlarını bu sezon bol bol göreceksiniz..
Bugün bende gördünüz bile:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın...HOŞÇAKALIN...

















  • BOYFRIEND JEAN      : MANGO
  • MERSERİZE KAZAK   :HERRY
  • AYAKKABI                    :BY IVANA SERT
  • KEMER                          :MANGO







İŞTE SİZLER İÇİN BİRSÜRÜ KOMBİNNNNN:-))

boyfriend jeans




  .



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder