9 Nisan 2013 Salı

PUANTİYE MODASI GERİ DÖNDÜ!!!


Herkese Merhaba,

Nostalji rüzgarlarının doyasıya yaşandığı günümüzde 50’li ve 80’li yıllarda çok moda olan puantiyeler tekrar hayatımıza girmeyi ve trend olmayı başardı hanımlar..


 2012 yazından beri trendini sürdüren puantiyeler 2013 İlkbahar-Yaz sezonunda da çizgi modasıyla beraber (ki çizgilerin bu sezon gardrobumuzda büyük yeri olacağını söylemiştim:)) vitrilerde yerini aldı.

 Puantiye , 50’li yılların filmlerinden hatırlayacağınız gibi elbiseler, gömlekler, eteklerle karşımıza çıkmıştı.  Tasarımcılar ,2013 İlkbahar -Yaz sezonunda bu romantik esintiyi ,hazırladıkları harika kıyafetlerle yansıtmayı başarmışlar gibi gözüküyor:-))


 2013 İlkbahar -Yaz aylarında sıkça göreceğimiz puantiyeli elbise, pantolon, gömlek, bluz, ceket, yağmurluk, şal, fular, şapka, ayakkabı, çanta ve aksesuarlar ile birlikte mayo ve bikinilerde de bu yaz kumsallarda  bol bol puantiye detayını göreceğiz diyorum:-))


Evet efendim puantiye ile ilgili bu kadar bilgiden sonra ben bugün ne giydim ?:-))E tabii bol bol kullandım bugünki kombinimde puantiyeyi:))Eteğim,ayakkabım,ceketimin astarı..
Evet bastan asağı puantiye oldummm:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN...





















BUARADA DONDURMAM NASIL AMA?:-))



ETEK:YARGICI
GÖMLEK : YARGICI
CEKET :TWIST
AYAKKABI : KOTON
BİLEKLİKLER  :YARGICI
YÜZÜKLER :YARGICI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder