28 Mayıs 2012 Pazartesi

Ve Pazartesi:(


Cumartesi günü için yazdığım o güzel sözleri ne yazık ki Pazartesi için yazamayacağım:(Siz bu gün hakkında ne düşünüyorsunuz?Neyse geçer geçer diyelim bakalım..Gene Ankara da bulutlu bir hava..Yaz ne zaman gelecek acaba demeden edemeyeceğim.Nisan yağmurları Mayıs ayına kaydı valla:) Neyseee artık diyerek gelelim bugünkü konumuza..
Sizin için maksi etek kombini derledim. Maksi etekler bildiğiniz gibi kışın da popülerdi, bu sezon da onları daha renkli, daha uçuş uçuş aramızda göreceğiz. Şifonlar, pliseler, yırtmaçlılar,kısa astarlılar,asimetrikler,... vb. Ben bugün siyah ,önden pileli ,kısa  astarlı bir etek seçtim.Yine üzerime siyah sırtı v yakalı bir üst giydim.Kalın deri kemerim ve tribal takılarımla da  ( ki bu yıl tribal takılar çok moda sakın unutmayın!!!) kombinledim.. Ojeler hakkında kısa bir bilgi verip bu konuyu ilerki zamanlara bırakayım  .Bu sezon neon renkli ojeler,altın rengi ojeler,mint,pembe,turkuaz,sarı,portakal,...rengarenk ojeler çok trend.Her parmagınıza süreceğiniz ayrı renkte ya da yüzük parmaklarınıza süreceğiniz farklı renkte bir oje de bu trendler arasında.yine desenli tırnak bantlarıylada tırnaklarınızı dikkat çekici görünüm verebilirsiniz. Oje tasarımları ile ilgili  fotografları sizinle ilerleyen zamanlarda paylasacağım.Veee şimdi sözü fotoğraflarıma bırakıyorum;HOŞÇAKALIN...




  • Maksi etek:  ZARA
  • Bluz          :  ZARA
  • Çanta        : ZARA
  • Kemer      : TWIST- BY AJDA PEKKAN
  • Ayakkabı  : DIVARESE
  • Takılar      : MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder