30 Mayıs 2012 Çarşamba

İşte Neon Trendi....


Bu sezon durmadan neon renkler neon renkler diyoruz.Ayakkabıdan,ojelere kadar neon trendi her yerde!!....Bu trend güzel ama o kadar canlı renkleri mutlaka dengeleyen parçalarla ve renklerle kombinlemek gerekli…Biraz dikkatli olmak gerekiyor..Kombini oldukça zor. Örnegin; Siyah elbisenizin altına giyeceğiniz neon bir ayakkabı,yada kolunuza takacağınız neon renkli bir çanta yine simsiyah giyinip takacağınız neon renkli takılarla siyah elbisenize canlılık verebilirsiniz!!

Colorblock trendinden hala haberi olmayanınız var mı? İşte size neon giymenin bir başka yolu daha! Neon renkleri bir arada kullanabilirsiniz. Neon trendini uygulamanın en cesur yolu bu sanırım. Göz yorucu ve rüküş bir görünümden kaçınmak için neonları sadece iki parça ile sınırlandırın.Tıpkı benim yaptıgı gibi:))


 Sizlere birde ayakkabılarım hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum..Bu ayakkabılar el yapımı ve %100   deri...Rengarenk ve çok şirin..İstanbul da Nişantası nda bir atölye de üretiliyor.Atölyeside en az ayakkabılar kadar şirin.Fiyatlarıda bence el yapımı ve deri bir ayakkabıya göre çok uçuk değil.. Christian Louboutins den sonra..:))     Bu ayakkabıları nerde bulabileceğiniz sorusunuza ise alışveriş sitelerinde (http://www.markafoni.com/ ; http://www.trendyol.com/; http://www.morhipo.com/ ; http://www.zizigo.com/ ; www.nr39.com ), Ankara da Bahçeli 7.cadde bulabilirsiniz diyorum veeeee....

  Neon renklerden bir kombinle karşınızdayım:)) 

Not: Fotograflarımı çeken Nurhayat ve Sule ye teşekkürlerimi bir borç bilirim:)))






                 

ETEK              :MANGO
ÜST                :MANGO
KEMER          :BENETTON
AYAKKABI      :NR39
BİLEZİKLER    :MANGO


En Güzel Neon Renk Modası Örnekleri

2012 modasına damgasını vuracak renkler neon renkler. Evet bu yeni bir şey değil ama neon renklerin kıyafetten, ojeye, çantaya ayakkabıya pek çok örneğini gördüğünüzde sizin olmalarını çok isteyeceksiniz.2012 yazının ve baharının en moda renkleri neon sarı, neon pembe, neon yeşil ve neon mavi gibi çarpıcı renkler. Çoraplardan ayakkabılara, bikinilerden ojelere pek çok kullanım alanları var. Bakalım hoşunuza gidecek mi?




4 yorum:

  1. oooo yıkılıyoruz yıkılıyoruuzz:))

    YanıtlaSil
  2. ayy canım benim..çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. bu ne güzellik böyle30 Mayıs 2012 15:58

    ayy ebrucum her gün blogu ne zaman güncelleyeceksin diye beklerken zaman geçmek bilmiyo... ebru bugün ne giydi de yine döktürdü acaba diye meraktan ölüyorum :) bir insan bu kadar mı kendine yakıştırır giydiklerini yaa.. başarılarının devamını diliyorum çok öpüyorum seni :) şule ve nurhayat'a da çok teşekkürler seni bizlerle buluşturduğu için :)

    YanıtlaSil
  4. ahhh canım benim..beni takip etmeyi sakın ihmal etme!! günün güzel geçer valla:)çok ama çok teşekkür ediyorum..kocaman öptüm..

    YanıtlaSil