11 Ocak 2013 Cuma

KOBALT MAVİSİ.....



Merserize kazaklar!!!4 mevsim giyilebilen ve hani ''hayat kurtarıcı ''
dediklerimizden:-)) Dolabınızı açıp baktığınızda ;giyecek birşey bulamadınız mı?
Hemen bir merserize kazak altına da bir jean işte size bir kombinnnn:-)))

Evet efendim bugün bende aynen böyle yaptım...Elektrik mavisi, bir diğer adıyla kobalt mavisi (ki bu rengin; bu sezonun ''en '' lerinden olduğunu sizlere bahsetmiştim) merserize kazağımı siyah deri görünümle skinny jean imle kombinledim..

Veee asıl bahsetmek istediğim konuya  gelelim..Botlarım!!! Jeffrey Campbell Lita Boots. Acaba ne yapsak, bu botları çok mu sevsek, nefret mi etsek? Ben sevdim sanırım..Çok rahat:-))


Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...




























  • KAZAK                    : ZARA
  • JEAN PANTALON  :ZARA
  • KÜPE                        :ACCESSORIES


WOAAAW  Jeffrey Campbell Lita Boots......SİZ HANGİSİNİ İSTERSİNİZ?:-))



Renk renk, desen desenler.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder