7 Ocak 2013 Pazartesi

İSTANBUL YİNE BEMBEYAZ:-((



Herkese Merhaba,

 Bugün FACEBOOK da aynen şunları  paylaştım...Okuyan arkadaşlarım sizin için 2.baskı olacak ama:-))
'' Yaa ben nereye kar oraya..Bırakmadı peşimi  ama yaaa :-((
Gecen yıl İstanbul da bişey yoktu,Ankara felaketti,bu yıl Ankara da bişey yok burası felaket!!Nasıl bişey ?
Sevmiyorum sevmiyorum sevmiyorum...Kar,kış,soguk,...sevmiyorum sizi !!!:-(( ''
Umarım akşam 3-5 saat trafik de beklemeden,kaymadan,kazasız-belasız gideriz evimize ..

Bukadar söylenmekten sonra, bugün ki konumuza gelelim artık:-))
Evet bugün yine bir peplum!!!Siyah elbisemin (ki boyun dekoltesi çok güzel bence) üzerine siyah deri peplum kemerimi taktım ..Bu kemeri,  sizlerle daha önceki postlarımda paylaşmıştım.
Bu sezon, hatta geçtiğimizin sezonun en trend lerinde olan peplum;
elbise,etek,bluz,ceketten sonra bu sezon işi abartıp kemerlere bile tasınmış:-))
Ama oldukça pratik.Ayrı bir parça olduğu için birçok kıyafetle kombinleyebiliyorsunuz.!!!
Özellikle kalem eteklerle çok güzel oluyor bence..
Evet bir gözgezdirin bakalım ,begenecek misiniz?:-))

Kendinize çok ama çok iyi bakın..HOŞÇAKALIN...














  • ELBİSE : MİLLA BY HADİSE
  • KEMER  :ZARA
  • KÜPE      :MANGO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder