20 Mart 2013 Çarşamba

DERİ PEPLUM...


Herkese Merhaba,

Haftasonunun o soğugundan sonra hiç bahar gelmeyecek sandım ...Ama 2 gündür güneş nihayet yüzünü gösterdi.Kışı hiç sevmeyen ben için bu çok güzel bir durum:-))

Havalar ısınmaya başlayınca kabanların,kalın montların yerini jean montlar ,deriler,trenckot lar alıyor ki ,bu da çok iyi bir haber:-)) O kocaman agırlıklardan kurtuluyor ,hafifliyoruz hanımlar:-))

Evet bugün ben deri kloş kesim eteğimin üzerine peplum kemerimi taktım ve böylece eteğimin modeli havası değişti bir anda:-))Kabarık olduğu için olduğunuzdan biraz daha kilolu gösterebiliyor bu tarz kıyafetler ama olsun çok sevimli:-))

Ayakkabım,çantam ve küpelerim de leoparı seçtim ve kıyafetim biraz daha havalı oldu..:-))


Ne diyelim ....Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız hep güzel olsun..:))
Kendinize çok ama çok iyi bakın.HOŞÇAKALIN..























  • ETEK  :DESA
  • KEMER:ZARA
  • JEAN MONT  :ZARA
  • AYAKKABI  :ZARA
  • ÇANTA  :ZARA
  • KALIN GOLD BİLEKLİK  :STEFANEL
  • DİĞER BİLEKLİKLER  :PANDORA
  • KÜPE  :ACCESSORIES


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder